Gauden Dach ok jöi Plattköerers,
eck mott mee wunnern we veele Lui doch noch Platt köeren können.
Eck bin nun son echten Calenberger und eck bin da oog stolz up. Möine Wiege stund in Keerderp, dat geheuert von Daage na Baschehusen (Barsinghausen) un höier ward oog noch Platt e'köert, son richtiget Calenbarger Platt.
In usen Veröin for "Orts- un Famöilenkunne" höier in Basschehusen dräpet wöi üsch so twei bet dreimal inn Johr up'en Naamiddach un köert Platt. Tau düssen Dräpen wullt wie alle Interessöierte inladen dä ut dee Noichte von Baschehusen koomt. Dee Termöine kunnt je böi meck erfahren oder beeter noch wann et allwer ser wöit is schröibe eck wer ne Email.
Eck wünsch allen Lesers ein frohet un besinnliches Wöihnachtsfest un for dat Jahr tweidusendunsöiben allet Gue
Laat den Kopp nich hängen
Harald (Kemm)
PS. Die erste Mail war ein Irrläufer und sollte so noch nicht über die Liste.