From the auroras

`n Avend, Karl un alle annern Leser,
dat weer so richtig wat för´t Hart !
Mit eenmol is de Wiehnachts-Stimmung dor, danke.
Tschüß bet anner Johr
und blievt alle gesund.
Schöne Wiehnachten
wünscht Irene

<hydraulikd1@t-online.de> schrieb: