Erweiterte suche

Hi Pam,

my english is verry bad. I search for KRÖGER and VAGT.
They come from: Redentin,Hornstorf,Fischkaten,Neuburg,Gagzow and Wismar.
Will you write to the Standesamt in Hannover?
Greetings from Hannover
Marion

Hi Marion,

My Kr�ger and Vogt/Voigt came from Mecklenburg.

My Klug and Freudenthal came from Hannover. I found my ancestors were born in Visselh�vede and Verden. I am searching for the place where my great great grandfather married Catherine in 1853. Catherine's surname was either Schala or Gettmann or Giltman.

I don't speak German, so I have to use an online translator which might be bad.

Thanks, Pam

Hallo Marion,

Mein Kr�ger und Vogt/Voigt kamen von Mecklenburg.

Mein Klug und Freudenthal kamen aus Hannover. Ich fand meine Vorfahren wurde getragen in Visselh�vede und in Verden. Ich suche nach dem Platz, in dem mein gro�er gro�er Gro�vater Catharina 1853 heiratete. Familienname Catharina war entweder Schala oder Gettmann oder Giltman.
Ich spreche nicht Deutsches, also mu� ich einen on-line-�bersetzer benutzen, der schlecht sein konnte.

Dank, PAM

Hi Marion,

By the way I have found my Kr�ger ancestors came from Friedland Mecklenburg-Strelitz but the tracing stopped with a Franz Kr�ger born about 1769. We could not trace back further because it was not known who his wife was. It's possible my Kr�gers originated in a different place before Friedland.

Pam

Hallo Marion,

�brigens habe ich meine Kr�ger Vorfahren kam von Friedland Mecklenburg-Strelitz aber die Verfolgung, die mit einem Franz Kr�ger gestoppt wird, das �ber 1769 getragen wird gefunden. Wir k�nnten nicht zur�ck verfolgen zu f�rdern, weil es nicht bekannt, wer seine Frau war. Es ist mein Kr�gers m�glich, das in einem anderen Platz vor Friedland entstanden wird.

PAM