Can anyone tell me more about the Evangelian Lutheran church called St. Stephanus in Wittingen, Germany? I would like to write and ask for copies of their church records. Our SCHULZE family had many generations that was from this church. My great grandfather, Heinrich Wilhelm Schulze married Anna Pauline ROLOFF or ROHLOFF and had they one son, Ernst SCHULZE in Wittingen. They all emigrated in 1896 first to Chicago and then settled in Pittsburg, Kansas, USA in 1897 and went on to have many more children. THANKS! Cindy Marcell
Translation -
K�nnen Sie irgendjemand erz�hlt, da� mich mehr um die Evangelian Lutheraner Kirche Str. gerufen hat. Stephanus in Wittingen, Deutschland? Ich m�chte schreiben und m�chte um Kopien von ihren Kirchenaufzeichnungen bitten. Unsere SCHULZE Familie hat viele Generationen gehabt, die von dieser Kirche war. Mein gro�er Gro�vater, Heinrich Wilhelm Schulze haben Anna Pauline ROLOFF oder ROHLOFF geheiratet und haben sie ein Sohn gehabt, Ernst SCHULZE in Wittingen. Sie sind alle in 1896 zuerst nach Chicago ausgewandert und dann beseitigt in Pittsburg, Kansas, Vereinigten Staaten in 1897 und ist weitergegangen, noch viele Kind zu haben. DANK! Cindy Marcell