Renneker Family from Neuenkirchen bei Vorden

Many years ago, I found the following information on LDS microfilm of St. Boniface Church in Neuenkirchen bei Vorden. I need help with some of the missing information:

Parents: Johann Heinrich Renneker and Catherina Maria Knapke. I could not find their marriage, birth, death or parents names.

Children:

1. Joseph Bernard Renneker 10 Aug 1777 - 28 Oct 1855. married (1) Elisabeth Lindemann and (2) Catharaina Maria Beckmann

2. Herman Heinrich Renneker 16 Apr 1780 .

3. Bernd Joseph Renneker 29 Jul 1781

4. Johann Heinrich Renneker 2 May 1784

5. Johann Friedrich Renneker 13 Apr 1789 Did he immigrate to Cincinnati?

6. Herman Heinrich Renneker 23 Apr 1791

7. Johann Diedrich Renneker 12 Jul 1792

Johann Diedrch married (1) Anna Margarethe Hogemann and (2) Maria Gertrude Schlaphorst. His son, Johann Heinrich Renneker 4 Sep 1819 - 14 Feb 1893 is my g-g-g- grandfather. He and most of his siblings immigrated to Cincinnati.

I believe more or Johann Diedrich's brothers may have immigrated to the US.

Thank you in advance for any help,
Julie Ross

Hallo
in meire Datenbank habe die gesucht Person gefunden. Leider ohne Nachfahren.
Aber auf http://trees.ancestry.de/tree/8253035/person/456097960?ssrc= habe ich die Nachfahren gefunden.

Gruß
Matthias Burwinkel

Hi Julie,
I have this information about Johann Dietrich Renneker, who is one of my ancestors:

Johann Dirk RENNEKER, * 12.07.1792 in Bieste. Dirk is a "nickname" for "Dietrich".
oo 08.09.1816 in Dinklage (St. Catharina) Anna Margaretha HÖGEMANN, * 10.08.1795 in Langwege bei Dinklage, + 28.10.1831 auf der Hörst bei Dinklage age 35 Jahre/2 Monate/18 Tage, she died of a fever. Her parents were Hermann Gerhard Högemann oo mit Anna Catharina

I have one daughter Anna Elisabeth RENNEKER, * 28.11.1825 in Dinklage.

Johann Dirk Renneker and Anna Margaretha Högemann are my g-g-g-g-grandparents.I live in Germany. Whose descendant are you:Anna Margarethe Hogemann or Maria Gertrude Schlaphorst? Are you interested in my further dates?

With best greetings from my hometown Bochum!

Petra (Valente)

Hallo Petra,

Anna E. Renneker, geb. am 28.11.1825 ist die Tochter von Johann Dirk Renneker und Anna M. Högemann.
Auch bei mir kommen die Rennekers in meiner Vorfahrenliste vor.
An weitere Daten, natürlich im Tausch, bin ich sehr interessiert.

Gruß
Matthias Burwinkel

Hallo Matthias,
bitte schick mir deine private Mailadresse, damit ich dir im Laufe der Woche eine Datei schicken kann.

Viele Grüße!

Petra