Rass en Wevers

Goedendag.
Mijn Duitse taal is niet je van h�t, dus daarom probeer ik de vraag in het Nederlands te stellen.

Johan Frans Rass, geboren te Strucklingen (Dld.) op 13 nov. 1834, overl. Emmen 2 okt. 1918. Was gehuwd met Anna Maria Gesina Wevers, geboren te Rutenbroch (Dld.) op 18 nov. 1829, overl. Emmen 11 mrt. 1901.
Johan Frans Rass was een zoon van Joannes Herman Rass en Anna Hase (gevraagd hun kwartieren) en Anna Maria Gesina Wevers was een dochter van Gerhard Wevers en Margaretha Adelheid Wolters (ook van dit echtpaar de kwartieren gevraagd).
Vriendelijke groet van Sjaak

Hallo Sjaak.Ik heb tot dusverre geen kwartierstaat van deze families, daar ik geen bevestiging heb of mijn overgrooetmoeder van deze fam stamt, heb wel enige gegevens van hen, deze vind je ook op de Lemmermann-site. http://www.lemmermann-genealogie.de/ kijk onder Scherenschleifer und Vagabunden.Zou jij mij kunnen vertellen wie de ouders zijn van Gerhard WeversX Margaretha Adelheid Wolters?Groet .Willemina.> From: jhoornick@zeelandnet.nl> To: emsland-bentheim-l@genealogy.net> Date: Fri, 30 May 2008 11:23:05 +0200> Subject: [Emsland-Bentheim-L] Rass en Wevers> > Goedendag.> Mijn Duitse taal is niet je van h�t, dus daarom probeer ik de vraag in het Nederlands te stellen.> > Johan Frans Rass, geboren te Strucklingen (Dld.) op 13 nov. 1834, overl. Emmen 2 okt. 1918. Was gehuwd met Anna Maria Gesina Wevers, geboren te Rutenbroch (Dld.) op 18 nov. 1829, overl. Emmen 11 mrt. 1901.> Johan Frans Rass was een zoon van Joannes Herman Rass en Anna Hase (gevraagd hun kwartieren) en An
na Maria Gesina Wevers was een dochter van Gerhard Wevers en Margaretha Adelheid Wolters (ook van dit echtpaar de kwartieren gevraagd).> Vriendelijke groet van Sjaak> _______________________________________________> Emsland-Bentheim-L mailing list> Emsland-Bentheim-L@genealogy.net> emsland-bentheim-l - genealogy.net

Hallo Willemina,
De ouders van Gerhard Wevers weet ik ook niet, daar ik de kwartieren niet weet.
Wat betreft Rass ben ik blij met wat je mij toegezonden heb naar mijn priv�adres, zo kom ik ook weer een stapje verder. Mocht ik nog aanvullingen voor je hebben dan zal ik deze naar je toezenden.

vr. gr. uit een grauw Goes (Zld) van Sjaak