[NSL] wenn mer sunntichs ei de kerche gieh´n

Hallo zusammen,

....und hier ist der Text des angefragten Liedes.

Wenn mer sunntichs ei de Kerche giehn

Wenn mer sunntichs ei de Kerche giehn, 's woar imma su, 's woar imma su. Blein mer erscht a wing beim Kratschem stiehn, 's woar imma su, a su. Do loan mer mancha guda Truppa ei inse Kahle nundersuppa. Denn mer seen joa gude Kinderla, 's woar imma su, 's woar imma su.

denn mer seen joa gude Kinderla, 's woar imma su, a su.

Schimpft uns der Pfarrer ei der Prädicht aus, 's woar imma su, 's woar imma su. schloafen mersch eim Omte wider aus, 's woar imma su, a su.

Du lieber Goot moachst oalles gleiche und nimmst uns ei dei Himmelreiche, denn mer seen joa deene Kinderla, 's woar imma su, 's woar imma su. denn mer seen joa deene Kinderla, 's woar imma su, a su.

Wenn die Urgel 's letzte Stückla spielt, 's woar imma su, 's woar imma su. Alt und Jung sich wieder dorschtig fiehlt, 's woar imma su, a su. Zum Kratschem lenk mer unsre Schriete, v'leicht kimmt der (Herr) Pfarrer bisla miete, denn mer sein joa seine Kinderla, 's woar imma su, 's woar imma su. denn mer sein joa seine Kinderla, 's woar imma su, a su.

Wenn's uff heemzu a wing wacklig gieht, 's woar imma su, 's woar imma su. Weeß der Kuckuck wo doas Käppla stieht! 's woar imma su, a su. Derheem empfängt uns die Koarline mit 'ner bitterbiesa Miene: Na, ihr seid mer schiene Kindrerla! 's woar imma su, 's woar imma su.

Na, ihr seid mer schiene Kindrerla! 's woar imma su, a su.
Mehr an Hintergrundwissen zu diesem Lied habe ich auch nicht, aber ich hoffe es hilft trotzdem weiter.

Bernd (Stockey) aus Berlin

Hallo zusammen,

auch bei uns zu Hause wurde das Lied gesungen, es gab auch eine Schallplatte mit Liedern in schlesischer Mundart. Meine Familie stammt vorwiegend aus Habelschwerdt.

Hier noch einmal der Text aus dem Internet:
http://ingeb.org/Lieder/wennmers.html

Und auch ein Nachweis, in welchem Buch es einmal abgedruckt war:

Liebe Grüße
Astrid (Kreuz)

Anfang der weitergeleiteten E‑Mail:

Danke Andreas, das ist ja toll, wie schnell das geklappt hat..
Gruß Ute