Hello,
I am looking for the parents and their families on back for Johann Friedrich Kuetenbrink who married Anne Elisabeth Schmidt on 28-June-1811 at Roedinghausen. They had at least 2 children who immergrated to the United States. Johann Heinrich Freidrich born 20-April-1815 and Franz Heinrich Wilhelm who was born 26-August-1818. And i am also looking for information on Johann Freidrich Kammann who married Margarethe Ilsabein Clamer. They were married 16-Janurary-1814 at Roedinghausen. They had at least 1 child Florentine Maria Kath. born 29-August-1827, who married Johann Heinrich Frederich Kuetenbrink on 25-July-1845. Florentine may also had siblings named Anna Maria Elisabeth born 2-October-1821 , Anna Margarethe Elisabeth born 16-June-1824 and Casper Heinrich born September-1833. This is my direct line. I live in Indiana,United States
Thank you
Cindy
Hallo, Ich suche die Eltern und ihre Familien an zur�ck nach Johann Friedrich Kuetenbrink, das Anne Elisabeth Schmidt auf 28-June-1811 bei Roedinghausen heiratete. Sie hatten mindestens 2 Kinder, die in die Vereinigten Staaten immergrated. Johann Heinrich Freidrich getragenes 20-April-1815 und Franz Heinrich Wilhelm, das geborene 26-August-1818 war. Und ich suche auch nach Informationen �ber Johann Freidrich Kammann, das Margarethe Ilsabein Clamer verband. Sie waren verbundene 16-Janurary-1814 bei Roedinghausen. Sie hatten mindestens 1 Kind florentinische Maria Kath. getragenes 29-August-1827, das Johann Heinrich Frederich Kuetenbrink auf 25-July-1845 verband. Florentinisch hatten auch die Geschwister, die k�nnen Anna genannt werden, Maria Elisabeth getragenes 2-October-1821, Anna Margarethe Elisabeth getragenes 16-June-1824 und Casper Heinrich getragenes September-1833. Dieses ist meine direkte Verbindung. Ich wohne in Indiana, Vereinigte Staaten danke Ihnen Cindy