KERBER (KOERBER?),IREDI, bei Parchim (?) to Wisconsin

Please excuse my terrible German translation:

Ich suche Informationen. Die Schwester hat meines Vorfahren, Fredericke Brede, Johann KERBER / KOERBER geheiratet. Fredericke hat in Suckow oder nahem Suckow, durch Parchim gelebt.
Ich wei� nicht, wenn sie Johann in Deutschland geheiratet hat.
In 1871-1872 viele Familien, die Mitglieder nach Amerika gekommen sind. Diese miteingeschlossenen Mitglieder Familie des BREDE und des GIENCKE und von der Familie hat IREDI in Parchim jetzt gerufen. In 1814 als meine 3x gro�e Gro�mutter geboren war, war der Familienname EREDIA.
Ich suche anderes Familie Mitglieder in Deutschland und Amerika. Ich will warum so viele Familien wissen, die Mitglieder in 1871-1872 ausgewandert sind.

Penny Ziemer Ford, Colorado

I am looking for information. My ancestor's sister, Fredericke Brede, married Johann Kerber. Fredericke lived in Suckow or near Suckow, by Parchim.

I do not know if she married Johann in Germany.

In 1871-1872, many family members came to America. These included members of the BREDE and GIENCKE family and of the family now called IREDI in Parchim. In 1814, when my 3x great grandmother was born, the family name was EREDIA.

I am looking for other family members in Germany and America. I want to know why so many family members emigrated in 1871-1872.