Familienforschung

Sehr Geehrter Herr, Frau.

Guthedag, ik ben JOHAN Voshart,- Geb.- 4- mei- 1953. – in MIJDRECHT. , ene nakomeling,
de vijfde van FREDERICK VOSHART,- GEB, – DIEPENAU- in 1765.[-10-8.], in Duitsland was die,
name , FRIEDRICH WILHELM FOSHAAR, – Nordel.—zijn Vader was –= JOHANN HINRICH FOSHAAR,
Geb, in- LANGENHORST,- in 1722.—overleden in –1788. –Nordel.= dit is denk = RICHTIG.-!!!!
Willen sie mij HELPHEN, ik wil graag verder suchen, [.ze waren Evangelisch- Luthers.],
Het is zo schwier Suchen,= UBERHAUPT.= omdat die name vele malen veranderd is,-FOSHAAR, VOSSHARDT, –FUCHSHARDT.
FUCHSHART, =VOSHAAR-=sie hebben immer overal gewoond, in –Duitsland.

Zo vond ik ook AMBROSIUS FUCHSHART,- GEB- ong,- in 1460,- zijn FATHER ,- CONRAD FUCHSHART, –GEB-ong- 1430.
zijne GROOTVADER JACOB FUCHSHART, – Geb.- . 1395.- de Plaats was.—oosten des lands,
UIT NORDLINGEN – SCHWABEN,. en DOPFINGER_- WURTTEMBURG. en verder zijne OVERGROOTVADER,
CONRAD FUCHSHART.=Geb- 1365.-==== DIT is DENK MIJN FAMILIE.!!—er is ook eine AUGUSTIN FUCHSHARDT.!

AMBROSIUS FUCHSHART=WAS BURGEMEISTER en[. KANZELIER ] van DINKELSBUHL.
Mit Freundlichen Gruben.
Hoogachtend, Johan VOSHART, GOUDSWAARD.-Niederlande.

Hallo Johan,
Heb de geg. die ik bezit van Voshart zo niet paraat.Wil evt. wel nakijken wat ik evt. in mijn bezit heb.
Heb overigens mijn geg. over Voshart op Heritage openbaar. Mijn voorouder komt vanuit Osnbrück naar Ned. ( Friesland ) Even uit mijn hoofd, heet hij ook Johan en was hij Dominee/Predikant.
MvG,Herman Nijhuis

-----Oorspronkelijk bericht-----

O ja. Mijn Voshard schrijft men met een d.

-----Oorspronkelijk bericht-----