Elisabeth Kult wurde 1906 (genaues Datum unbekannt) geboren in Gelsenkirchen-Horst als Tochter von Johann
Kult und Emilie Pillmann. Sie hereitate 1929 in Amsterdam.
Ich suche
1) das Geburtsdatum von Elisabeth
2) Geburts- und Sterbedatum von Johann Kult + Namen seiner Eltern
3) Geburts- und Sterbedatum von Emilie Pillmann + Namen ihrer Eltern
4) Ort und Datum der Eheschliessung von Johann und Emilie.
Liesbeth Niepoort
Liebe Frau Niepoort,
ich glaube Sie kennen folgendes schon. Ich gehe Freitag h�chstwahrscheinlich nah dem archiv in Amsterdam. ich werde mich diese Akte genau ansehen um zu gucken was noch mehr darin steht und dann vielleicht ein Kopie machen. Ist Ihnen das Recht?
Freundliche Gr�sse aus Holland
Joke van Gorcum
Bron Burgerlijke stand - Huwelijk
Archieflocatie Noord-Hollands Archief
Algemeen Gemeente: Amsterdam
Soort akte: Huwelijksakte
Aktenummer: reg.5E;fol.28
Bruidegom Heije Broodwinner
Leeftijd: 20
Geboorteplaats: Amsterdam
Bruid Elisabeth Kult
Leeftijd: 23
Geboorteplaats: Horst (Duitsland)
Vader bruidegom Klaas Broodwinner
Moeder bruidegom Petronella Cornelia Strous
Vader bruid Johann Kult
Moeder bruid Emilie Pillmann
Nadere informatie Familienaam Bd. ook Sch�ffer.;beroep Bg.:kelner;beroep vader Bg.:winkelier;beroep vader Bd.:mijnwerker
Hartelijk dank voor je reactie. Ik ken de onderstaande huwelijksinschrijving inderdaad. Waarschijnlijk is deze ook op internet te raadplegen via Familysearch, ik ga zo direct even kijken of dat lukt. (laastst hadden ze bij FS weer eens alles verplaatst en was Amsterdam niet te vinden In ieder geval ben ik wel benieuwd naar de opmerking dat ze ook wel Schäffer zou heten. Eigenlijk verwacht ik nog het meest van de huwelijksbijlagen, maar die bevinden zich in Haarlem, waar ik zelf overigens dichtbij woon. Een geboortedatum van Elisabeth heb ik inmiddels wel al langs digitale weg gevonden: 20-4-1906. In ieder geval bedankt voor je aanbod.
Groeten,
Liesbeth