Auf See gestorben

Hallo,
1. Weiss jemand eventuell wie man herausfindet ueber ein Seemannstod auf See? Meine Familie kam aus Hamburg. Ob mein Ahne Carl Mueller aber aus Hamburg war, weiss ich nicht.

2. Kennt jemand meine Familie in Hamburg? Ich wuerde gerne Kontakt aufnehmen.

Vielen Dank,
Edith
lykit@idcglobal.net
Descendants of Carl Christian Friedrich Müller

1 Carl Christian Friedrich Müller Died: 1878 in AUF SEE GESTORBEN

. +Catharina Friedrike Dorothee Elisabeth Weitz Born: December 13, 1841 in Wendisch-Wehningen, Mecklenburg Died: November 04, 1918 in Hamburg, Germany

........... 2 Franziska Johanna Maria Müller Born: December 17, 1872 in Hamburg, Germany Died: Bef. 1967 in Probably after 1962

............... +Carl August Friedrich Wilhelm Peinemann Born: September 07, 1866 in Höckelheim, Kreis Einbeck, Hannover, Germany Died: February 11, 1929 m: July 07, 1890 in Altona I (now Hamburg-Altona, Germany)

......................... 3 Dora Peinemann

......................... 3 Franziska "Franzi" Peinemann

............................. +Henry Suck

......................... 3 Johanna "Henni" Peinemann

............................. +unknown Meth

......................... *2nd Husband of Johanna "Henni" Peinemann:

............................. +Willi Jung

......................... 3 Hermandine "Dina" Peinemann

......................... 3 Inge Peinemann

............................. +Ernst Gade

......................... 3 Karl Peinemann Born: Bef. 1904

......................... 3 Willi Peinemann

......................... 3 Henry Peinemann Born: June 26, 1904 in Hamburg, Germany Died: April 1976 in Mill Valley, Marin County, California, USA

............................. +Irene Johnson

......................... *2nd Wife of Henry Peinemann:

............................. +Wilma Gertrude Knötzsch Born: May 02, 1914 in Germany Died: February 01, 2001 in Everett, Snohomish County, Washington, USA m: Bef. 1957 in Nevada

......................... 3 Friedrich Peinemann Born: November 20, 1908 in Hamburg, Germany Died: July 04, 1986 in Tostedt, W-Germany

............................. +Margarete Klara Gerlach Born: June 05, 1907 Died: June 26, 1977 in Hamburg-Langenhorn, Germany m: March 30, 1930 in Hamburg, Germany

......................... 3 Herman Peinemann Born: Aft. 1908 in younger brother of Friedrich

............................. +Hertha unknown